четвртак, 4. август 2016.

Lexington - Sve je isto

Sa moga prozora pred svitanje
Poleti želja do tvoga nekog grada
Ima joj godina, al' ista je
I još te znam, i još me znaš
Čuvaš smijeh da me dočekaš
Gledaš vozove

Sve je isto kao kad si ovdje bila
Samo sjećanja mi stare
Pa se pitam da l' si nekog ostavila
Il' si sretnija, il' si vjernija

Sve je isto kao kad si ovdje bila
Samo srce nekad stane
Kad se pita da l' si me zaboravila
Il' sam ona kap od mora vrijednija

Na tvojim usnama da l' osvanu
Još slova imena mog, k'o draga tajna
Ljubavi dođu al' ne ostanu
I još te znam, i još me znaš
Čuvaš smijeh da me dočekaš
Gledaš vozove

Sve je isto kao kad si ovdje bila
Samo sjećanja mi stare
Pa se pitam da l' si nekog ostavila
Il' si sretnija, il' si vjernija

Sve je isto kao kad si ovdje bila
Samo srce nekad stane
Kad se pita da l' si me zaboravila
Il' sam ona kap od mora vrijednija

Sve je isto kao kad si ovdje bila
Samo sjećanja mi stare
Pa se pitam da l' si nekog ostavila
Il' si sretnija, il' si vjernija

Sve je isto kao kad si ovdje bila
Samo srce nekad stane
Kad se pita da l' si me zaboravila
Il' sam ona kap od mora vrijednija

Il' sam ona kap od mora vrijednija


Нема коментара:

Постави коментар