четвртак, 4. август 2016.

Ana Nikolić - Telo

Hiljadu i jednu dugu noć
Drama
Pitam što se to baš desilo
Nama

I ne trebaš mi više tu
Baš je kul
Baš je kul što sam sama
Filmovi, krevet
Piće, cigara i stara pidžama
Al' ipak izlazim

Pod hitno treba mi telo za telo
Koža za kožu
Laž za laž
I na podu muško odelo
I auto u garaži
Treba mi telo za telo
I neka ljubav nenormalna
Pa makar sve bilo šteta
Šteta totalna

Ova soba noćas samo je
Moja
Jastuk mokar samo je od mog
Znoja

I ne trebaš mi više tu
Baš je kul
Baš je kul što sam sama
Filmovi, krevet
Piće, cigara i stara pidžama
Al' ipak izlazim

Pod hitno treba mi telo za telo
Koža za kožu
Laž za laž
I na podu muško odelo
I auto u garaži
Treba mi telo za telo
I neka ljubav nenormalna
Pa makar sve bilo šteta
Šteta totalna

Pod hitno treba mi telo za telo
Koža za kožu
Laž za laž
I na podu muško odelo
I auto u garaži
Treba mi telo za telo
I neka ljubav nenormalna
Pa makar sve bilo šteta

Pod hitno treba mi telo za telo
Koža za kožu
Laž za laž
I na podu muško odelo
I auto u garaži
Treba mi telo za telo
I neka ljubav nenormalna
Pa makar sve bilo šteta
Šteta totalna

1 коментар:

  1. Imate li nesporazum sa svojim ljubavnikom koji je doveo do prekida i pokušali ste se pomiriti s njim ili njom, ali on/ona vam ne daje pozitivan odgovor i osjećate da nešto ne ide u redu u vašoj vezi i trebate brzo rješenje , kontaktirajte dr. Ajayi danas i pobrinite se da se vaš ljubavni život vrati nabolje s vašim bivšim, dr. Ajayi mi je pomogao da povratim mir u svom domu jer me suprug napustio 9 mjeseci i živio s drugom ženom, a nikada nije htio vratio se kući, ali se uz pomoć čarobnjaka dr. Ajayija vratio kući nakon 3 dana nakon što je dr. Ajayi učinio snažnu čaroliju obnove. Dakle, ako trebate brzo rješenje u vašoj vezi ili braku uz pomoć čarobnjaka, obratite se dr. Ajayi sada na e -adresu: drajayi1990@gmail.com ili Viber / Whatsapp: +2347084887094

    Također može izvesti sljedeću čaroliju u nastavku
    1. Čarolija lutrije
    2 Čarolija za sreću
    3. Čarolija za osvajanje slučaja na sudu
    4. trudnoća
    itd ..

    ОдговориИзбриши